livefortheday

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av livefortheday - 16 juli 2011 21:19

ja, 6.30 blir man hämtad imon. för då bär det äntligen av mot stadiumsportscamp!

så jäkla härligt, slippa halmstad sååå skönt.

åka iväg med en av de bästa de gör absolut inte saken värre hihi!


för att ni inte ska sakna mig för mke får ni lite bilder på mig nu?

hah jag är mobbad men jaja. hoppas lilla salomonson kan underhålla er lite?? :D

 

Av livefortheday - 16 juli 2011 01:41

    

ja, i kväll blev det många tårar då jag gråter väldigt mycket till filmer som berör och såklart med bra musik. haha jag är en sån tönt i bland men vafan de måste man vara!

 

kollade först på Charlie st. Cloud och Zac Efron är fortfarande så jävla snygg och filmer är helt underbar. dock väldigt dramatisk och sorglig men jag gillar den.


 

sen kollade jag på wating for forever. den var hmm kan knappt beskirva den, väldigt annorlunda men den berörde en jävla massa. flera tårar kom. den borde ses dock så kunde den bli ytte pytte långtråkig på något sätt eller så var de bara att man ville se slutet så gärna. jag röstar på de andra alternativet.


nu ska jag sova för på söndag så åker jag och min väska är inte packad! utan allt ligger i en hög på golvet? typ lite panik!


så godnatt!


// Moa



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards