livefortheday

Alla inlägg under februari 2011

Av livefortheday - 27 februari 2011 17:31

nu sitter jag och skriver mitt ''boksamtal'' och laddar upp bilder här på bloggen, sen den helgen med tjejerna i början! jag har verkligen haft ett skönt lov. önskar bara att de hade vart lite längre! 

enjoy the pictures! (klicka för att få dem större)

                                          

                  

  de va typ allt i bilder lite förkortat (a) 

nu ska jag försöka fokusera mer på de jag egentligen ska göra.

ha det! :) 

Av livefortheday - 26 februari 2011 00:32

                 

Av livefortheday - 25 februari 2011 08:03

hahah ne, men johannas hus iaf. och eftersom de är så tidigt kanske jag tar hennes säng hihih (A)


ska träffa matilda idag med skojsigt. kram på er hör av mig senare (:

(kanske)


    

åh sommar, ge mig!

Av livefortheday - 25 februari 2011 01:49

huhuhu ni såg rätt, julia och jag är nu gifta! hahah :D

du är sötast min man!

vi har haft väldigt kul på paint/msn idag, medans jag snacka me beesta vännen jonna hihi :D 


julia moa 


hoho, godnatt :D

Av livefortheday - 24 februari 2011 16:42

ja, snart sticker jag och dansar, roligt roligt hihi (:


ja har inte haft så mke för mig så jag har typ tatt massvis med bilder, kan visa er senare (:                 |

mig jusst nu            v




  

Av livefortheday - 21 februari 2011 15:40

hej alla söta! (: 


äntligen lov eller vad säger ni? jag tycker det är riktigt härligt och det började så satans bra åxo! tjejerna kom hem till mig i fredags och slagga här, skit kul!

tog massvis med bilder, men har ingen kamerasladd, men så fort jag har bilderna kommer dem ut här (:



jusst nu ska jag egentligen rensa min gaderob, och sen tvätta eftersom som min ''söta'' tant till hemkunskaps lärare gav oss det i läxa över lovet. -HATA!


aja bättre och göra det nu, sen i kvl sticker jag antagligen till sara hihi.



Puss (L)


ngra bilder, tagna från videoklipp från kvällen,och nej de klippet får ni inte se ;)

 

jag, Sanne, Elli


jag, Sanne, Elli

 

Jag & Tilda

  



sara ville inte va med på bild, men ja de va vi 5 tjejjor :D

Av livefortheday - 17 februari 2011 21:52

hihi imon är det FREDAAAG yeah och då kommer alla söta tjejor hem till mig hihi, så ska vi ha det grymt först bada sen äta och sen ja hahah :D


fick hem kläder från hm idag med (:

       sen fick jag hem en kläning, bikini m.m men de finns inga bilder på. men nu ska jag fortsätta kolla runt på fb, ha det :D 

Av livefortheday - 15 februari 2011 21:40

ja fastnade vid skype bär jag egentligen skulle plugga.. det är illa ): 

hahah spanska prov imon med man bara JA! :D


aja nu orkar jag inte blogga mer måste plugga, puss (:


  

SPAAANIEEEN hihi

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards