livefortheday

Alla inlägg under maj 2011

Av livefortheday - 31 maj 2011 20:23

okej nu är jag lite så där små flumsig och trött. hehe dagen har vart helt okej men tycker de är lite onödigt med skola jusst nu. finns inget att göra? 

gör en video nu lr ngt och sen imon blir det allergi mottagningen och sen upp t jobbet typ awesome! :D



puss på er!


   älska vädret

Av livefortheday - 30 maj 2011 21:25

ah, de blev lite dålig bloggning men de va lite fult upp. på kvällen på morsdag så gick jag på bio med familjen o sånt mysigt hehe.

aja idag/kväll var det grillkväll med skolan, kunde ju vart bättre men jaja va med bl.a idioterna Milton och Joar haha, ni är för random asså? :d


aja tänkte visa lite bilder sen helgen? :)


         jonna (L) moa heheh k1k2k3

Av livefortheday - 29 maj 2011 10:33

ja nu ligger jag i sängen med sara och käkar chips och godis hiihih

ni läste rätt jag är en tjockis!

hahah nej men igår var jätte kul och väldigt lyckad fast vi köpte för mke godis osv.

bilder får ni när jag kommer hem för sara har en mini-data och jag har typ problem med att skriva på den heheh.


   söta_tjejer_längesen@hotmail.com


gosch kolla mitt hår! saknar!!!! ))):

Av livefortheday - 28 maj 2011 12:26

HHIHIHIIHIHIHIHII idag kommer dagen typ bli hur awesome som helst! 

ska till min utväckliings störda hest Sara. längesen vi typ va länge efter skolan miss it! ):

aja ska sluta waina, de kommer bli awesome tar med kameran o allt sådär så ni kommer säkert att få se bilder sen! :D 

 



bilder sen ngn gång vi fotade, cpe nöjd med bilderna!

så hoppas på lika bra/coola som den här nere hii :D   

Av livefortheday - 27 maj 2011 21:23

 

Av livefortheday - 27 maj 2011 20:47

  foton tagna av Johanna Müller. 

men jag satte ihop de på min fina vänn hehe jag vet att jag faila så tyst om det??? (A)



dagen har varit helt okej, skola gjorde det sista proven och redovisningarna.

sen träffa jag jonna på biblan och sen blev det hem o ta det lugnt när jag sover hos sara imon och träffar Mille och Jonna söndag och sen bio! :D

...

Av livefortheday - 27 maj 2011 19:19

Du tar bort min hand ifrån din arm 
och flyttar bort 
ingenting jag säger spelar längre någon roll
ställer mig i hallen tills jag fattar vad som hänt
får jag ens ha kvar dig som min vän
knyter mina skor och går tillbaka in igen
sitter här på sängen tills du be mig att gå hem 
letar efter nått att säga som kan ändra allt
nått mer än det jag redan sagt


 

Av livefortheday - 26 maj 2011 21:46

HAH ja idag så pluggade man först på biblan o sen blev de fuego på friskis!

jag fick så sjukt ont i mina fötter/trampdynor, mamma tror jag trampat sönder de lr ngt så nästa gång blir det skor på! känns som att gå på små nålar ):


aja blev glad idag när jag kom hem ändå för 3 böker har kommit, alla på engelska och har längtat efter en speciell bok ''the sky is everywhere'' har läst den på svenska och den är helt lovely, så jag hoppas den engelska är ännu bättre hihi! :D


giftemåls ringen från min kära fula make! :D

      boken (L)



   

VI ÄR SÅ SNYGGA! 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards