livefortheday

Alla inlägg under mars 2011

Av livefortheday - 31 mars 2011 15:56


 
 
  jag BJUDER enjoy!

Av livefortheday - 30 mars 2011 20:34

Tänk det är bara 4 dagar kvar tills jag åker! det är helt sjukt, vi har haft typ som en måttband med dagar, så har vi klippt varje dag tror vi började på 98 det är över 3 månader och nu är det 4 dagar kvar. naej jag kan inte fatta det. har lite rese feber nu känner jag. 

som ni förstår kommer jag uppdatera ännu mindre när jag är där. 

hehe men de får ni leva med. 


  halv bild  på min söta vove som måste stanna hemma när vi är borta, i'm gonna miss u (L)

Av livefortheday - 29 mars 2011 14:18

hoho jag är lite lyckligt lottad för alla andra bloggar är stängda förutom denna.

heheh jag är lite busig, så jusst nu sitter jag och skriver min debatt artikel om ''Genus'' jag hittar jätte mycket fakta och det är sjukt hur jämständigheten ser ut i Sverige och vi är ändå en av världens mest jämständiga!


aja nog om det, nu måste jag forska lite till, ha det (:

 kram!


 

Av livefortheday - 26 mars 2011 14:48

nyss har man tävlar, ni ser outfitten lite längre ner i inlägget. vi hamna på en 3dje plats! duktigt tycker jag. nu är johanna här så ska vi ut och fota. kul kul. höhöh vi hörs senare. puss :D

    outfitt, fast uppsatt hår (:

Av livefortheday - 20 mars 2011 15:27

aja skitsamma nu bloggar jag lite igen, har hittat en ny sida som man kan redigera bilder på så det är de jag har hållt på med ni kan få se ngra, är amatör så hahah :)

     

Av livefortheday - 7 mars 2011 17:43

ja jusst nu ''pluggar'' jag och äter pimpim. haha helt okej faktiskt men nu måste jag fokusera med.

    

Av livefortheday - 5 mars 2011 19:20

förlåt för den dåliga uppdateringen eheh, har haft annat för mig om man säger så, veckan har vart helt okej, måndag -konfa? tisdag checka saras moppe och typ plugga (: .. juste vi kollade på dead by april med. KÄRLEK. onsdag kommer inte ihåg. torsdag, skola, stan träffade jonna, sen yrade vi runt på stan med invaliden mille, haha du är så gullig! FAACK YO xdxd (a)

sen efter mille åkte hem blev de dans. det blev dans i fredags också och idag blev det tävling, roligt! gick ju inte bäst för oss men mycket bättre än de andra tävlingarna! :) 


lite random och fina bilder hoh njut :) 

      GRATTIS JULIA hihihih <3   dead by april (L) hohoh de är ju inte ba lite snygga heller :$

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards