livefortheday

Alla inlägg under februari 2011

Av livefortheday - 13 februari 2011 22:06


  

ja helgen va ju helt okej. lördagen blev ju tävling i växjö. den gick åt helvete så nu nämner vi inte den mer :D


sen på kvällen stack jag till Sara min lilla älsklings plutt, vi kollade på ''the green hornet 3D'' grymt bra! nån komedi action filmer rekomenderar till både tjejer och killar :)


sen bar det av hem igen vid 12, hade världens godis påse med oss hem hihi. 

sov hos sara åkte hem tidigt och fixa lite till nästa helg och fan vad jag längtar! (:


nu ska jag sova. pallar inte plugga t spanska muntliga längre ): 

pussar!


Av livefortheday - 11 februari 2011 20:38

ja, det blev ingen träning för att våran 'special' tränare fastnade i hans stad för tåget skulle inte komma någonstans. därför blev det att jag kunde följa med älsklingen som skulle ta navelpiercing men nej, hon som piercade kunde inte idag heller?! 

aja vi tog bussen hem till henne och kollade nääästan hela draktränaren. missa slutet men det är en film man måste se. (:



imon taggar man träning i växjö hihi (:


ligger nu på golvet med datan framför mig. med ihop tejpade fingrar (inte det lättaste att skriva med) för att jag spela handboll på idrotten och ja det är inte min favvo sport ehehe. (a)

     man ser inte så tydligt, men ah (;


ha en bra fredagskväll!

Av livefortheday - 10 februari 2011 22:39

hihih, du är så satans snygg! och luktar så sjukt gott!


känns som om jag saknar någon men har ingen aning om vem. ska försöka hitta dig iaf, och se om de är dig jag saknar hihi (a)


jag är glad idag typ?! tränat nyss, skönt och snart är det helg, fast det blir ingen ''rolig'' helg direkt. tävling och massa pluggande + konfa med föräldrar. hmm hur ska detta gå? -.-


aja jag taggar näästa helg, grymt kul ska det bli, äntligen en efterlängtad tjej kväll med alla goa tjejer som gör att skolan inte alltid är så trist :) 


puss på er alla, och på dig hihi (A)




   hahah särbild men bjuder 

Av livefortheday - 9 februari 2011 21:15

gaamaal ocg gullig bild på älskling (a)  

Av livefortheday - 7 februari 2011 22:24

ja de blir antagligen skola imon. har vart sjuk i en vecka nu och är så sjukt trött på det. var hos vårdcentralen idag. ingen lunginflammation som tur är. det var min astma som spöka lite så jag satt och andades i en inhalator i typ 20 min. (man blir skakig och får hjärtklappning av det) läskigt och tanken på att röka vatten pipa försvann snappt så mycket tröttnade jag på det. (för er som vill veta så är inhalator medecin som omvandlas till ånga som man ska andas in.)


hihi ja, men det ska bli skönt att komma till skolan igen och träffa älsklingen sara. usch saknat dig bestiiis. men de känns segt har missat rätt mycket märker jag, så nu måste jag plugga på för att komma ikap. helvete.


   söt och nytagen bild. cheeeeeck ;)



Kram/ Moa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards