livefortheday

Direktlänk till inlägg 11 juli 2011

basgympapass lr ska jag säga medel...

Av livefortheday - 11 juli 2011 00:16

ah, idag efter Sara stack blev de och ta de lugnt och sånt sen blev de träna med matilda. hahha springa från bussjävlen till friskis. där har vi min uppvärming!

jaja, vi skulle pröva på ett sånt gympabas pass, men ledaren kom tydligen inte så de blev medel och GOSCH vad jag är trött nu!

jag kan säga er att man inte ska ta sånna pass förgivet. haha helt slut.

men kul vare!


nu är jag sängliggandes och funderar på att sova för lilla Salomonsson kommer imon och då måste jag va pigg huhu. 

vi hörs senare dåda!


// Moa


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av livefortheday - 4 september 2011 14:31


jag fick något återfall att bara blogga lite på denna bloggen lite, saknar den, buhuh. aja nu ska jag egentligen plugga men pallar ej. ha det!   justja, jag har klippt mig! hihih va tycks? jag har tröttnat och ska köpa löshår haha men endå?...

Av livefortheday - 10 augusti 2011 21:39


där hänger jag nu förtiden. klicka dig vidare!       www.ificouldrewind.blogg.se ...

Av livefortheday - 25 juli 2011 20:27

ja lite dåliga nyheter. jag byter nog till blogg.se då jag inte fattar så mycket här. men jag har kvar bloggen här så man kan länka sig vidare till min nya blogg sen. ska bara fixa den och så. vi ses på den nya sidan! ...

Av livefortheday - 25 juli 2011 19:01


igår kväll kom Sara på kvällen så sov hon här och idag så åkte vi in till henne och sen skjussa hon mig med moppen till Julia, vi var på eurostop pch stan så hitta jag 3 tröjor och en as snygg väska.. som jag dock inte köpte och den kommer inte finna...

Av livefortheday - 24 juli 2011 19:56

haaiiii c:   har vart schyyk när moa var borta så ja orka inte blogga då hähä (a)  iaaf aa jag har då varit schuuuk osv, jätteroligt!! fast asså här regnar bara..? sämsta sommarlovsvädret nånsin o; men nu ska jag iaf ha tålamod och ladda upp ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards