livefortheday

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av livefortheday - 11 juli 2011 22:26

heiiiiiiiiiiiiiiiiiii

nuu sitter vi och fiser o rapar, elr iaf moaaa. vi har varit o badat vid någon söt sjö, asmysigt men väldigt kallt efteråååt. sen skulle vi typ cykla hundra mil hem, meeeen så hittade vi ett fint litet fotoställe typ mitt i någon skog.. iaf så när vi var där i den där skogen så körde en liten moped förbi, med säkert värsta snygga föraren, och såklart så såg han oss och glodde då, och vi var ju verkligen så fina! seen så hittade vi tbx från skogen till våra cyklar, då kom moppesnubben tbx med en kompis, jättekul verkligen... :c dom tutade lite förnurligt på oss, bausit.


nu ska vi göra varm choklad och lägga oss i moas skjul o se på the grudge, hehe... ;c moa fes nyss... eeuuww... 


hehe aja vi har tagit många fina bilder så dt kmr nog någraaaaaa aaa hare gött 8D


/moaaa o juliaaaaaa 


 

Av livefortheday - 11 juli 2011 14:02
And now I miss everything
About you
I can't believe I still want you
After all the things we've
Been through
I miss everything about you
Without you

I see your blue eyes
Every time I close mine
You make it hard to see
Where I belong to when I'm not
Around you
It's like I'm not with me

But I never told you
What I should have said
No I never told you
I just held it in

kääääääääääärlek till texten.
   
// Moa
 
Av livefortheday - 11 juli 2011 00:16

ah, idag efter Sara stack blev de och ta de lugnt och sånt sen blev de träna med matilda. hahha springa från bussjävlen till friskis. där har vi min uppvärming!

jaja, vi skulle pröva på ett sånt gympabas pass, men ledaren kom tydligen inte så de blev medel och GOSCH vad jag är trött nu!

jag kan säga er att man inte ska ta sånna pass förgivet. haha helt slut.

men kul vare!


nu är jag sängliggandes och funderar på att sova för lilla Salomonsson kommer imon och då måste jag va pigg huhu. 

vi hörs senare dåda!


// Moa


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards