livefortheday

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av livefortheday - 8 juli 2011 23:08

hejsansvejsan!


nuu lyssnar jag på musik och äter godis, som inom en snar framtid kommer att vara slut :c iallafall.. idag har det typ regnat hela dagen så har bara varit iiinne och softat galet hoho.


igååår träffade jag ÄNTLIGEN min fina hannabästis som kommit hem från greklandet nu, iih så kuul!! ska nog hem till pluttan imorgon och ha en massa myyys, myyysiT!


oooch på måndag blir det jaag som träffar moa innan hon åker till äckel stadium bajset...... aopaop kul för henne iaf :D


poss! 


 

hanna, dt finaste jag har, twiniie hiho ♥



/juliaa

Av livefortheday - 8 juli 2011 13:25

 De jävlarna ska skjutas 
De jävlarna ska skjutas 


Jag vet vad han heter 
Jag står med ett gevär 
Jag ska spendera mitt liv 
Och ta tillbaka allt som är ditt.
_______________________________________________________________


ah, hihi vädret är ju inte på topp, så idag blir de en hemma dag me massa mys musik och bra böcker kanske en kopp te och så. alla måste ju få ha sina lugna dagar. (:


men en sak. SERIÖST? hur fort går sommarlovet? de är INTE okej. känner redan på mig nu att jag inte kommer hinna med allt jag vill. fuck life. jaja, de är ändå helt underbart. synd bara att de typ snart tar slut. men fan va man taggar gymnasiet om ett år. massviss med nytt, människor och ah hela rubbet. fy fan va gött!


// Moa

Av livefortheday - 8 juli 2011 01:00

ja, idag var de sån soft dag sov till 11 sen käka lite frukost och sen var de off we go. pappa jag och min lilla söta bror ville. vi skulle ut och fiska i bolmen dock blev de ingen fisk. lr jo en aborre som min bror meta upp när vi skulle hem.

hohoh lyckad fiske tur. nämen ni får massa söta bilder! ;>


en osminkad moa, ah men jag bjuder (a)

           

hihi nu får de va nog me bilder, 

godnatt på er! 


// Moa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards