livefortheday

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av livefortheday - 7 juli 2011 01:15

heihei

moa har ju redan typ berättat allt, men jag kan ju se om jag kan få in några bilder? tror dock inte att dt funkaaaar men vi kan ju se c; 


hehe aah söta sådär mitt i natten


men ni får fler en annan dag för det gick seeegt T__T


poss!


/julia

Av livefortheday - 7 juli 2011 00:15

shabalabla! mhm ah nu ligger man i sängen med datan i knät och väntar på att picnik ska fungera igen och sen rensar man lite bilder på datan för kortet är typ fult.. illa.

jaja,

jag och min bajskorv har haft de hur bra som helst. ingen tvekan! mycket mysiga äventyr har vi haft. tog en buss mot trönning till laxvik o va där o fota o mysigt o sånt. 

o sen hem igen och spela in massa videos o kolla film o massa mys. ÄRTOR o blommor&bin. höm inte värt att skriva mer va vi gjorde för de blir en väldig lista.

ni får lite bilder sålänge. men de flesta bilderna har lilla julia ;>


      

           

  

nu får ni inte fler idag. huhuhu vi är väldigt söta.

puss godnatt!


// Moa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards