livefortheday

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av livefortheday - 4 juli 2011 22:36

hoho i skrivandes stund sitter jag och lysssnar musik och pratar med en viss moa malm, hihihi imon äääntligen ska jag få träffa henne c: !

iaaaf, idag var jag ute och gick med epiic aka lionela, mucho trevligt säger jag då! vi var och gick runt i halmstad och sen tog vi bussen till tylösand, sen åkte vi tillbaks, i brist på liv ni vet ((: 

hoho gissa vem jag stötte på uppe på galgberget mitt ute sådär? joo moaa :D:D trevlig överraskning c:


iafiaf imorgon ska jag och lilla pluttan ta massaaaa fina bilder som ni kommer få se, promiiss ^u^


pusssss!


/juliaa

Av livefortheday - 4 juli 2011 21:53
when you try your best but you don't succeed
when you get what you want but not what you need
when you feel so tierd but you can't sleep

stuck in reverse
________________________________________________________
imon blir de saknade och älskade julia gulleplutt hihi äntligen!
ni kan nog vänta er massa me fina bilder :') 
     

// Moaaa som inte får bort den lila texten.. ):
Av livefortheday - 4 juli 2011 11:03

gullllllllllllllllliiig anka där ja :DDDDDDDDDD


nu sitterr man här med gulliga sara o är lite halv seg vi får se va vi hittar på hihi.

hejdååå stortå :d


//Moa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards