livefortheday

Alla inlägg under juni 2011

Av livefortheday - 18 juni 2011 19:16

nu ligger man här i sängen lite så små trött efter en grym helg, imon blir de att jobba men de tänker jag inte på just nu.

tack alla som gjorde min helg. fredag lördag, grymt var de fast vädret inte var så roligt ;>


har bara bilder från fredag kväll och lördag morgon (a)

         

oo julia min man får man inte glömmaa

 

såå, tack för helgen fucktards. (((: 

Av livefortheday - 17 juni 2011 19:11

dagen har spennderats med 2 underbara tjejor vid namn julia o jonna. sjuka är ni men grymmt kul va de fast vädret o såååånt hihi :D


nu så ä'r man hemma fixar o sånt sen drar man in t stan igen för att träffa Sara o Jonna grilla på stranden o sånt ännu mer soft så vi hörs!

   nytagen bild hihi :3

Av livefortheday - 16 juni 2011 18:40

  fan va tiden går snabbt.

Av livefortheday - 16 juni 2011 13:04

..med massa bilder!:D 

jag tog mig friheten att fota lite under mina jobbtimmar på hur de ser ut på Cafét och var jag jobbar nånstans hihi ;)

      innne i köökeeet.

       halltappeten typ?  

                    

   nu blir de inte mer idag tror jag (:

nu ska jag ut och sola och njuta av sommarlovet.

ha det! 

Av livefortheday - 13 juni 2011 20:17

ja jusst nu är de lite så smått FML fick nyss huvudvärk och är allmänt nere nu och imon ska man jobba? vet inte hur detta kommer funka. verkligen inte att när man måste va helt frisk på mitt jobb eftersom de är gäster/mat och sånt.

FAAAAAAAAAAAAAAAAN!

jaja får skylla mig själv efter alla vatten krig jag haft..


 ''white sand resort'' saknar! 

Av livefortheday - 13 juni 2011 12:26

  ni ser nog hyfsat iaf, de va lite för komplicerat för mig att lägga in de i bloggen lr ngt? men jaja. idag blir de stek på stranden me sara mysmys.

men som ni ser så ska jag jobba o de innebär ingen bloggning!

men ja kommer tillbax sen! 

puss / Moa

Av livefortheday - 13 juni 2011 00:34

säger det kanske inte ofta, men du vet att jag älskar dig. och du ska veta att du står högst upp på listan med de andra i familjen som jag älskar mest av allt i hela världen.

   älskardigvärldensbästapappa!

Av livefortheday - 12 juni 2011 21:23

åååhhh! dampar på min d a t a ibland asså, tänkte fixa en liten så typ överraskning till er, men nej då ska ju programjävlen stängas ner och allt... 

inte okej nånstans men jaja. överraskningen får bli en annan gång.


ni får 2 bilder ist,  kopiering är förbjuden.

   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards