livefortheday

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av livefortheday - 30 juni 2011 18:02

hejhejochåterhej!


igååååår åkte då jag och min fula vän melanie till liseberg, fyfan va grymt dt var! vädret var helt toppen och eftersom att alla stekte på stranden så var dt inte särskilt mke folk heller, myspys. hur mycket älskar man liseberg? såhääär mycket älskar man liseberg!


hihih


idag då var jag på stranden, sjuukt kallt imo.. hähä så åkte hem och snart ska jag typ äta rabarberpaj ♥


träffa moa i helgen är ett sjuuukt måste?! skiter i om du är sjuk älsklingen min! behöver dig nuuuu ♥


ni får ha't asbra!


/Ragnar

Av livefortheday - 30 juni 2011 16:26

 

imon kommer min lilla sockerkaka hem, haha wtf? jajaaa saknaar henne så in i vassen längesen man såg hennes fina tryne tycker jag. 

idag hände la inte så mke man kan ju inte göra så mke när man är sjuk. jobbet får man ju inte gå till eller något. usch.. 

tur man har världensbästa mamma som man snacka med i går och då känns de lite lättare höhö. vi snackade om stockholm? weeaaay men vi får se när de blir o så i sånna fall. :)


Nu ska jag försöka få i mig något att äta.

ha deeee (:


// Mooaaa

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards