livefortheday

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av livefortheday - 22 juni 2011 01:26

ja.. hoho som ni såg ska en liten söt underbar människa blogga lite med mig när hon har tid,vilja lite sådär, de kommer typ bli mysigt hihi.


Julia, världens überunderbaraste människa på denna jord.

finns inga ord, som förklarar hur mycket du betyder för mig.

jag har sagt allt till dig redan och vill inte tråka ut er läsare 

när jag skriver en bok lika tjock som sveriges lagar när ja ska förklara..

3 ord räcker gott och väll just nu.

-jag älskar dig- 


   sötaflickor.

______________________________________________________________________
 NUU BILDER FRÅN dagen me JOHANNA :D

allaa bilder fotade o redigerade av mig :))


min fina sko (a)

           

ni får nöja er med de bilderna så länge. fler bilder kommer sen!


nu måste jag nog sova.. klockan är 20 i 3 hähähä.. 

och imon ska man jobba, dock inte förens vid 15.00 men ändå.. godnatt folket! :) // Moa

Av livefortheday - 22 juni 2011 00:43

hallihallåååå 


julia här som typ skrivit ett fint litet inlägg här någon gång, iaf kmr ni kanske få se lite mer av mig här då va c; vet att ni gillar't

euhmeuhm tyvärr har jag ingen fin bild på min datoooor just nu, så ni får överleva på något annat sätt,


Moa Malm.

Du har något som absolut ingen annan har. Tacka gud för fb och alla dina fina profilbilder som man kunde gilla, vad hade hänt utan dom? Inte detta iallafall. Fy farao så glad jag är att jag fick sån underbart fin kontakt med dig. Jag säger allt till dig, a l l t, för jag känner att jag kan, jag litar på dig till 110%. Du har hjälpt något enormt, och det ska du veta att jag är jävligt tacksam över. Alla biblar jag skrivit till dig, är jag otroligt glad över att du orkat läsa igenom dom, och sedan skickat fina biblar som svar. Du betyder mer än du tror. Min andra onormala hälft, nu äntligen är jag hel.

Jag älskar dig.


/Julia


ha't bra alla fina läsare! c: 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards