livefortheday

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av livefortheday - 6 juni 2011 22:25

  saknar dig? XD XD XD XD XD 

Av livefortheday - 6 juni 2011 16:49

hej hallå och allt det dära skitet man skriver. (:

idag så har de vart rätt soft och så sjukt varmt, inte gjort ngt speciellt idag åkte mamma till USA den jävlen hehe nej men är sjukt avensjuk hiih jaja snart följer jag och min bror med pappa till sin kompis i stan vi ska grilla och sånt så de kommer la bli mysigt.


men i fall att de blir lite fail så ladda jag precis hem säsong 3 och 4 på how i met your mother, KÄRLEK!


älskar alla sånna serier ihih. n00b (a)


   gullig bild

Av livefortheday - 6 juni 2011 13:15

WAAHHAA de va en fågelunge i mitt hus innan den bara flög in helt random så kom den inte ut.. stakarn, fick ringa pappa och allt så hjälpte han mig hihi.

men jag fick för mig att ta helt katastrofala bilder på den stackars fåglen (a)

here u goo.


     fiiin fågel hihih 

Av livefortheday - 6 juni 2011 00:34

dagen har vart helt underbar, Julia sov hos mig från i går till idag då coh idag så var de mycket scchhhteeek och vatten krig, hihi helt underbart!   och vädret...

ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!


har inte så mycket att göra nu så slänger upp 2 bilder från vietnamn resan!

enjoy!  (:

obs, inte tagna med nikon. förutom den längst ner

    saknar! 

ni får en stekar bild på mig från idag med, mobba inte C:

 

såå godnatt folket!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards