livefortheday

Alla inlägg under maj 2011

Av livefortheday - 16 maj 2011 00:01

     typ tripp trapp trull. (Carl , jag, sara,Johanna) 

   haha ja och erik är så söta   kommer sakna er som FAN

               




puss och tack för dagen på liseberg! :)

Av livefortheday - 14 maj 2011 12:07


   ser cpä ut men jaja (a)


snart åker jag in till marin luthers plåtkyrkan för att fixa det allra sista inför konfan. är så sjuk nervös men det ska bli riktigt roligt! massa människor hem sen och sen hem till Sanne, dagen kommer bli perfekt! 


hoppas ni alla har det bra så får ni säkert massa bilder sne! :) 


önska mig lycka till! 


Av livefortheday - 13 maj 2011 23:14

dagen var helt awesome!


spennderades med dom bästa, klassen, sara, jonna, julia o en liten stunde mella! :d


idag gifte jag mig då med sötaste julia love u dude! (L)

 

Av livefortheday - 12 maj 2011 20:53

jag bara älskar låten och hela hennes album för den delen hihi.

haft genrep på konfan idag så blev ingen träning, hah är inte så säker på konfan men jaja kommer bli bra ändå! imon blir det gifte mål! :d 

Av livefortheday - 7 maj 2011 16:20

nu är de plugg på idrotts saken sen bär bussen av hem till jonna! (:


nästa vecka är typ fullproppad, skrev inte va som händer nästa helg, men då konfimeras jag, usch kommer bli sorgligt kommer sakna min mongo grupp som fan )': sen blir det att åka till sanne och fira henne, Grattis i efterskott söte!

sen på söndagen liseberg med konfan typ awsum!


   

Av livefortheday - 6 maj 2011 23:57

planerna för helgen är som gott som färdiga, en helt okej helg faktiskt bra människor och lite plugg där i mellan behövs eftersom jag har så jädrans mycket i skolan nästa vecka.


ska försöka göra bloggen roligare och läsa, inte det enklaste hehe!


kan börja nu och berätta 3 saknar ni inte visste om mig:


1. världens största bokmal, hehe jag verkligen älskar att läsa och bästa boken jusst nu är ''himlen börjar här''


2. jag har ganska starka åsikter om allt och ger mig aldrig (problem)


3.har redan skaffat ett sommar jobb = awesome :D


 


Av livefortheday - 6 maj 2011 17:38

just nu kollar jag på film och är hyfsat trött efter orienteringen som vi hade på skolan idag. usch vad tråkigt! sprang själv och jag är inte den bästa orienteraren om man säger så, lokalsinne x000 hahha. aja tog nästan alla kontroller förutom 1 (y)

tiden gick åt helvete men vafan vem orkar springa 5 km i skog?  hhaha (a)


 

Av livefortheday - 2 maj 2011 16:56

    TRÄD (L)



haha ne men nu ska vi plugga lite matte och sen drar vi in till stan för att träffa konfan och gå på bio och sen käka pizza, kommer typ bli awesome!

och bara så alla vet elskar jag sara o hon är söt hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihi

hejdå :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards