livefortheday

Alla inlägg den 1 april 2011

Av livefortheday - 1 april 2011 19:49

nu fastnade jag framför datan igen för jag är så gullig och laddar ner musik till min lillebror!

innan redigerade jag lite bilder, som jag och min fasters kille tagit. 

+ en bild på supermånen. here u gooo :)


ingen kopierar!

     

foto- Göran. Redigering - Jag

   foto & redigering - Jag   foto & redigering - Jag  foto & redigering - Jag.  

  modell- lillebror Ville.

  foto & redigering- Jag 

  modell- Min lillebror Ville.

Av livefortheday - 1 april 2011 16:56

... Har ni blivit lurade idag? 


jag har faktiskt inte blivit lurad än! hoho jag läste tidningen idag med man hittade/fattade inget april skämt så jag är fortfarande ren. aja det var allt jag ville fråga. vi hörs sen! :)


  love the blue eyes.

Av livefortheday - 1 april 2011 16:48

sjuksjuksjuksjuksjuk och åter sjuk. det är lite illa eftersom att vi åker snart! gud kan jag knappt vänta, så nu gäller det att rycka upp sig och bli frisk!


jag kollade igenom mina bilder nyss och hittade denna.

 

pray for japan <3


det är en ''bilduppgift'' vi fick i bilden för 2 veckor sen kanske. man skulle skicka en tanke till japan. den bilden som ni ser är inte exakt som jag tänkt mig. jag ville egentligen skriva med taxt på min hand och sen fota, vilket inte gick jusst då därför fick jag ta en gammalbild och sätta ihop något, blev ändå rättså nöjd! 


ha det, Kram (:

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards