livefortheday

Alla inlägg den 19 december 2010

Av livefortheday - 19 december 2010 21:43

  

Sara Andraey

, hmm vad ska jag börja gumman jag har så sjukt många fina och sjuka minnen med dig och det blir bara fler och fler ju mer tiden går. jag försöker övertala mig själv att jag kommer klara mig i vinter nu när du åker, men jag skulle inte tro det. jag har levt med dig sen vi börja skolan men det var inte förens 4-5 som vi började va. det var då mitt liv började det är därför jag kan vara så sjukt omogen ibland jag är lite efter men det vet ju du av någon. Du vet det mesta om mig, du vet mer än någon annan. alla har alltid nån liten hemlighet och jag har ingen aning om du till och med vet den. Jag litar på dig till 110% jag tycker det är så fult när man kallar någon som inte är släkt för syster och bror, men fanemig Sara du är systern jag aldrig fick jag flyttar med dig varannan vecka till din pappa (ibl mamma) och min familj. det är hos dig jag spennderar min tid som bäst, för hos dig är jag som lyckligast! Vi har vuxit ihop och delar samma sår. Jag finns alltid för dig ska du veta, och ja jag blir sur på dig när du gör dumma saker, men det är för att jag bryr mig det vet du, så du ska inte vara rädd för att berätta saker för mig älskling lilla. Du är sån jävla perfekt person! du har utseendet, du har personligheten, humorn, du är bra i alla ämnen och du har ängla rösten alla tjejer drömmer om! är så jävla glad för din skull det ända negativa med dig är att du inte tror på dig själv att du har allt det här för de är sant! du är så jävla bäst Sara! jag älskar dig din ruttna sak, nu slår klockan snart 22.00 och jag måste stänga av, men det här va bara lite om min bästa vän men jag orkar inte skriva mer. (: 


skinkan -v- prinskorven 


korvas ft. korvi 


fluff o affe 


k1 - k2 


sextanteN hjärta störnaN 


  

outfitt för dansen igår (A) 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards