livefortheday

Alla inlägg den 13 december 2010

Av livefortheday - 13 december 2010 21:41

ja, det blir ju inte värsta roliga inlägget men vi har ju kommit till dag 3 enligt min kalender och då är det ''mina föräldar'' som står på listan hehe.


  

Mina föräldrar är som nästan alla barn säger -världensbästa- och det är sant mina föräldrar är bäst i hela världen. men visst alla har sina negativa dagar och för att jag säger att jag blir trött på dem betyder inte det att jag alltid beter mig perfekt. Mina föräldrar bryr sig om mig och ställer alltid upp för mig och min lillebror. Ibland tycker jag att dem bryr sig för mycket. överbeskyddande kan man säga det. jag fyller faktiskt 15 år om mindre en än månad jag är inte liten heller, vissa saker borde ni låta mig göra, men men. Min envishet har jag fått från er så jag är nog ganska körd. Min mamma är världens omtänksamaste (när hon är på humör) haha (när jag inte retat upp henne rättare sagt) så är hon världensbästa bryr sig om allt och allas bästa. hon tar inget för givet på ett bra sätt. jag älskar min mamma. min pappa är precis lika bra hur omtänksam och snäll som helst detta inlägget blir ju för långt om jag skriver alla bra saker om dem. så vi slutar där, jag älskar er <3



saknar GREKLAND! (L)

     

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards