livefortheday

Alla inlägg under oktober 2010

Av livefortheday - 17 oktober 2010 10:52

Ja det har verkligen vart en lugn helg för mig rättså skönt. I fredags har ja inte gjort mycket va hemma och satt vid datan, i lördags så var jag ute och sprang haha kände att de var längesen jag sprang sist. efter jag hade sprungit tyckte jag att jag förtjänade att proppa i mig godis. satte mig vid teven och kollade på 3 bra filmer i rad. prettywomen, wedding singer och nån mer som jag inte kommer ihåg. efter filmerna vid halv ett typ fick jag nått fnatt att jag skulle städa mitt rum heheh jag är ju konstig men jag städade då mitt rum halvt sen stupade jag i säng och somnade. men idag ska jag och familjen spela bowling? hah hur säger man? aja vi ska det iaf så det ska bli mysigt att göra något med familjen :)


gaaamaal bild hihi pippitoofffss :D  

Av livefortheday - 13 oktober 2010 16:14

That's right people! jag är hos bästa sara! :D


igår skulle jag ju plugga, hmm de gick ju bra lr va tycker du jacob? (hehe jag webbade o dampa med han ist) (a) hahah bra moa, de kme ju gå bra på provet hmm. läxdorna gick åt helvete med, men aja kul hade jag igår och jag är ingen SKÅNING! :D


nu så ska vi nog sätta oss o plugga på riktig, och sen är de nån konfa sak idag typ ungdomsgrupp? hahah va sociala på mobilen förhelvete! :D



puss (:


gammal bild på mig o sara (A)  





Av livefortheday - 12 oktober 2010 19:16

Nu måste jag plugga som faaan!

och ändå så bloggar jag.. dåligt. Men iaf, på fredag är det so-prv. och till imon har vi engelska och spanska läxa. som jag inte pluggat på hehe..

men idag har jag hjälpt min lillebror att plugga han har blivit jätte duktig på engelska nu! (:


Idag var de inte en lite soft dag heller, de var skolans dag så vi blev indelade i grupper, blev med Tilda, Erik och Viktor. Bra grupp faktisk men tyvärr skulle dem dela på oss med så då hamna jag med Milton och några andra. har 3 ord om den gruppen - milton är taskig! haha aja ägde han på bowling som var en av aktiviteterna vi fick göra (y)



Nu ska jag be mamma att hjälpa mig lite, puss!   


saknar dig <3


Av livefortheday - 10 oktober 2010 16:16

hahah gud, inläggen bara flyter på idag, hehe bara för jag inte haft nått ''viktigt'' att göra idag. städa o rensa garderoben är ju inte så viktigt faktiskt. men när jag gjort dessa urtråkiga saker har jag lyssnat på bra musik. så plocka upp din spotify och sök på dessa låtar som är grymt bra!


gubben i lådan - Daniel Adams-Ray


just the way you are - bruno mars


Fall for you - secondhand serenade


swing life away - Rise Against


had Enough - lifehouse


broken - lifehouse


hate that i love you - Rihanna

Av livefortheday - 10 oktober 2010 16:08

jag är kär i denna killen! haha nej inte så men han är sjuk bra + att låten är grym! go daniel (:


Av livefortheday - 10 oktober 2010 14:53

nu ska jag försöka blogga igen! jag har haft ett antal bloggar innan.. men de gick ju som det gick haha. men jag har aldrig bloggat på bloggplatsen innan så vi får se hur det går.


ha de bra så hörs vi snart igen (:


jag bjuder på en bild med kvalite 100% host hihi..

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Skapa flashcards