livefortheday

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av livefortheday - 24 oktober 2010 19:23

hääääjj alla (:


idag har jag inte gjort mycket. blev skjussade t konfan imorse av farmor som var med på gud tjänsten. hmm.. aja det var inte det värsta jag och sara skulle nämligen gå efter en gubbe med ljus stora sóm en sopborste typ haha, och efter oss hade vi massa barn så vi gick där på ett led gick in till ''musiken'' och satte dem där framme. sen skulle vi ju sätta oss nånstans där framme men de fanns inga platser så vi fick sitta längst bak medans vår grupp satt där framme lyckat ):


  

gammal bild på mig och bäästa vän :)



Av livefortheday - 24 oktober 2010 00:01

dagen (kortfattat)


gick upp klockan 5. tog på mig mys kläder satte upp håret och tog min väska och satte sig i bilen till stan.


bussen gick från stan klockan 6 typ. skulle åka buss i minst 3 timmar.

kom fram mådde inte alls bra. det var min första tävling o alla var jätte snälla och sa men vi kommer ta hand om dig. och jag hade min mamma med mig men hon fick inte följa med blev lite ängslig men följde med dem andra in i omklädningsrummet som var typ mögligt fick vi reda på sen luften var iaf inte ren. men alla fick saker o göra men där satt jag utan att veta vad jag skulle göra ingen sa till mig heller så.. hmm de tog inte hand om mig i början men mamma rädda mig ur den hålan sen så gick vi ut och jag mådde bättre.


vi tävlade runt 20 över 2 fyfaaan vad kul det var. shit vilken puls man får! så jävla härligt. det gick inte bra för oss men kul var det. sen var det så himmla roligt och kolla på när dem ''vuxna'' dansade boggie. så jävla häftigt var det som en show typ.


bussen hem gicl väll vid 6 igen fast på kvällen haha. världens bästa buss chauför hade vi med. eftersom vi LBH vann 5 st första priser så åkte vi 5 varv runt rondellen hem samtidigt som vi sjöng. lååååång dag.



imon bär de av t kyrkan för att träffa dem bästa o gulligaste personerna i mitt liv just nu. haha ni gör min dag! puss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

FOTO

fotooo

       


Ovido - Quiz & Flashcards